Iesniegta sūdzība konkursā par dzelzceļa infrastruktūras modernizāciju

0
389

SIA Reck iesniedzis sūdzību VAS Latvijas dzelzceļš (LDz) konkursā par dzelzceļa infrastruktūras modernizāciju vilcienu kustības ātruma paaugstināšanai, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) informācija.

LDz septembrī izsludināja iepirkumu Dzelzceļa infrastruktūras modernizācija vilcienu kustības ātruma paaugstināšanai: būvniecība, tā prognozētā līgumcena – 66,4 miljoni eiro.

Konkursā divreiz pagarināts pieteikumu iesniegšanas termiņš, pēdējam esot 15.decembrim.

Pašreiz konkursā iesniegta viena sūdzība no Reck. Sūdzības izskatīšanas termiņš vēl nav noteikts.

Iepirkuma dokumentācija liecina, ka piedāvājumu atvēršana ir atcelta līdz brīdim, kad IUB izskatīs sūdzību.

Iepirkuma nolikumā teikts, ka darbu izpildes termiņš noteikts 665 dienas, bet ne ilgāk kā līdz 2023.gada 31.oktobrim.

Projekta Dzelzceļa infrastruktūras modernizācija vilcienu kustības ātruma paaugstināšanai ietvaros plānots paaugstināt vilcienu kustības ātrumu posmos Rīga–Daugavpils un Rīga–Jelgava līdz 140 kilometriem stundā, kopumā modernizējot dzelzceļa infrastruktūru aptuveni 150 kilometru garumā.

Projekta īstenošanas laikā plānota dzelzceļa pārbrauktuvju aprīkošana ar automātiskajām barjerām, dzelzceļa līkņu ģeometrijas pārbūves un ar to saistīto elektrokontakttīkla pārbūves veikšana, lai nodrošinātu vilcienu kustības ātrumu līdz 140 kilometriem, pārmiju uzstādīšana ar nepārtrauktu krusteņa rites virsmu, dzelzceļa tiltu pārbūvēšana, aizsargžogu gar dzelzceļu bīstamākajās vietās izbūvēšana. Šobrīd ir sākta būvniecības iepirkuma procedūra un būvniecības iepirkuma līgumu ir plānots noslēgt nākamā gada 2.ceturksnī.

Elektromontāžas un elektroinstalāciju ierīkošanas uzņēmums Reck reģistrēts 2000.gadā un tā pamatkapitāls ir 7100 eiro, liecina Firmas.lv informācija. Uzņēmuma apgrozījums pērn bija 29,055 miljoni eiro un peļņa 397 443 eiro. Reck ir trīs īpašnieki – 40% daļu pieder SIA Topos L, 35% daļu – AS A.C.B. un 25% daļu – SIA GK2V.