Lai veicinātu efektīvu klienta un uzņēmuma saziņu, iedzīvotāji elektrotīkla bojājumus aicināti pieteikt Sadales tīkla mājaslapā www.sadalestikls.lv – ar jaunizveidota e-rīka palīdzību.
Poga Pieteikt bojājumu atrodama Sadales tīkla mājaslapas pirmajā skatā, un to ir iespējams ērti izmantot arī viedtālrunī. Spiežot uz to, klients varēs izvēlēties ziņot par elektroapgādes pārtraukumu, sprieguma svārstībām vai pamanītiem Sadales tīkla infrastruktūras bojājumiem. Būtiski, ka bojājuma novēršanas gaitai klients pēcāk varēs sekot līdzi jau pazīstamajā digitālajā kartē (sadaļā Pieteikumi) – līdzās adresei būs redzams pieteiktā bojājuma statuss. Proti, klients varēs tikt informēts, kad pieteikums nodots meistariem, redzēt, ka meistari ir ceļā uz bojājuma vietu, ka jau notiek darbi vai pārliecināties, ka darbi ir pabeigti. Statusa informācija atjaunojas ik pēc 15 minūtēm.
Bojājuma pieteikšana un tālāka informācijas koordinēšana notiek 100% automatizēti. Integrācija ar uzņēmuma dispečervadības un citām sistēmām, kā arī digitālo karti nodrošina iespēju sekot bojājuma novēršanas statusam digitālajā kartē 24/7.