Liepājas valstspilsētas Būvvalde pieņēmusi ekspluatācijā izbūvētos zvejniekiem nepieciešamās infrastruktūras objektus abpus Tirdzniecības kanālam, ko īstenoja Liepājas SEZ (Liepājas speciālā ekonomiskā zona) pārvalde.
Vecās ostmalas pusē rekonstruētas piestātnes Nr. 83, Nr. 85, Nr. 86 un Nr. 87, savukārt Jaunliepājas pusē atjaunotas piestātnes Nr. 71 un Nr. 72, kā arī Atslēdznieku ielas posms. Kopumā sakārtotas piestātnes vairāk nekā 600 metru garumā – ~ 360 metri no tiem Vecliepājas pusē, savukārt ~240 metri Jaunliepājā. Tāpat sakārtots Atslēdznieku ielas posms 800 metru garumā, kas nodrošina zivju izkraušanu un zvejnieku transporta kustību uz un no piestātnes. Ostas autoceļa posms ir ieguvis cieto segumu un līdz ar to ostas teritorijā vairs nav koplietošanas autoceļi ar zemes segumu.
Darbus veica SIA Tilts ar kuru līgumu Liepājas SEZ pārvalde noslēdza 2021. gada 7. aprīlī. Jāatzīmē, ka projektu ietekmēja ģeopolitiskā situācija un būvniecības izmaksu sadārdzinājums, kā rezultātā pēc ziemas tehnoloģiskā pārtraukuma 2022. gada pavasarī uzņēmums neatsāka darbus. Meklējot labāko risinājumu, lai iesākto projektu pabeigtu, Liepājas SEZ pārvalde noslēdza vienošanās ar SIA Tilts un darbi tika pabeigti.
Projekta realizācija notika saskaņā ar Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fonda finansējuma Rīcības programmu zivsaimniecības attīstībai 2014.–2020. gadam pasākumu Zvejas ostas un izkraušanas vietas.
Liepājas SEZ pārvaldes īstenotais projekts Zvejniekiem nepieciešamās infrastruktūras pilnveidošana Liepājas ostā – 2. kārta ir loģisks turpinājums jau līdz šim īstenotajiem projektiem, kuru ietvaros 2017. gadā rekonstruēja Veco ostmalu posmā no Uliha ielas līdz Celtnieku ielai, kad nomainīja brauktuves segumu, izbūvēja jaunas un rekonstruēja esošās pazemes inženierkomunikācijas. Projekta īstenotās 3. kārtas ietvaros labiekārtoja teritoriju Uliha ielas galā, demontējot padomju laikā celtu noliktavu un izbūvējot stāvlaukumu un zivju izkraušanas vietu kravas automašīnām.