Būvmateriālu tirgotājs SIA Depo DIY (Depo) pērn strādāja ar 260,723 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 2,1% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa samazinājās par 20,4% līdz 13,043 miljoniem eiro, liecina informācija Firmas.lv.
Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka aizvadītais gads, neskatoties uz valdības noteiktajiem Covid-19 ierobežojumiem, bijis veiksmīgs. Kompānija uzskata, ka dari pats segmentā ir saglabājusi līdera pozīciju. Depo turpināja strādāt pie kompānijas tālākas komercdarbības izaugsmes, konsekventi realizējot savu stratēģiju.
Klientu plūsma un ieņēmumi visos veikalos pērn atbilda plānotajam, un uzrādīja stabili pozitīvu izaugsmes dinamiku, norādījusi Depo vadība.
Kompānijas vadība informē, ka, attīstoties veikalu tīklam Baltijā, pieauga arī darbinieku skaits, gada nogalē sasniedzot 1856.
Depo pērn turpinājusi pilnveidot iekšējo sistēmu un struktūru, lai uzlabotu klientu apkalpošanas līmeni un kompānijas konkurētspēju nākotnē, tādējādi nodrošinot turpmāku izaugsmi.
Pagājušajā gadā Depo atvēra jaunu veikalu-noliktavu Rīgā, Kurzemes prospektā.
Depo pērn turpināja ieguldīt resursus, lai pilnveidotu sistēmu, kas nodrošina normatīvo aktu prasībām atbilstošu preču piedāvāšanu savos veikalos.
Vadības ziņojumā arī teikts, ka pēc Krievijas iebrukuma Ukrainā Depo pārtrauca sadarbību ar Krievijas un Baltkrievijas piegādātājiem, aizstājot šo piegādātāju preces ar analogiem no citiem tirgiem.
Savukārt 2020.gadā Depo DIY strādāja ar 266,074 miljonu eiro apgrozījumu, kas bija par 6,8% vairāk nekā 2019.gadā, savukārt kompānijas peļņa 2020.gadā pieauga par 5,2% līdz 16,377 miljoniem eiro.