Pie lidostas “Rīga” plānotas satiksmes izmaiņas

0
354

Saistībā ar dzelzceļa projekta Rail Baltica būvniecību ceturtdien un piektdien, 18.martā, būs nelielas satiksmes izmaiņas uz autoceļa P133 pie lidostas Rīga, aģentūru LETA informēja Rail Baltica dzelzceļa stacijas un saistītās infrastruktūras lidostā Rīga būvnieka B.S.L. Infra pārstāvji.

Ap būvniecības darbu norises vietu uz autoceļa P133 pie regulētā krustojuma ar Ziemeļu ielu īslaicīgi tiks sašaurinātas brauktuves, kā arī noteikts braukšanas ātruma ierobežojums. Pēc darbu pabeigšanas uz P133 ceļa tiks atjaunots brauktuves segums un iepriekš esošā satiksmes organizācija.

Savukārt no 21.marta līdz 25.martam tiks slēgta daļa gājēju ietves Muzeju ielā, kustību novirzot speciāli izveidotā gājēju koridorā pa Muzeju ielas brauktuvi.

Satiksmes plūsmu ietekmējoši tīklu izbūves darbi turpināsies arī aprīļa sākumā, kad atkal gaidāmas līdzīgas, īslaicīgas satiksmes izmaiņas uz autoceļa P133 virzienā no un uz lidostu.

Būvējot jaunu pievadceļu lidostai un ārējās komunikācijas, būvlaukums kļūst būtiski lielāks, tāpēc būvdarbu veicēji B.S.L. Infra aicina autovadītājus un gājējus būt saprotošiem šo īslaicīgo izmaiņu laikā. Lai netraucētu lidostas darbu, kā arī piekļuvi lidostai, visus būvdarbus ir plānots realizēt posmos.

Atbilstoši projektam šā gada otrajā pusē plānots pakāpeniski pārvirzīt transporta plūsmas pa jaunajiem piebraukšanas ceļiem, slēdzot transporta kustību uz esošā autoceļa P133 posmā no regulējamā krustojuma ar Ziemeļu ielu līdz lidostai Rīga.

Pilnsabiedrība B.S.L. Infra sastāvā ir Austrijas uzņēmums Swietelsky, kā arī Latvijas būvniecības uzņēmumi – ceļu būves firma SIA Binders un AS LNK Industries. Rail Baltica būvniecības darbus lidostā Rīga plāno veikt secīgi piecos posmos – līdz 2025.gada decembrim.

Rail Baltica projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.

Paredzēts, ka Rail Baltica izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem. Plānots, ka Rail Baltica dzelzceļa līnija būs gatava satiksmei 2026.gadā.

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit