Sākti ceļa seguma pārbūves darbi uz autoceļa Jēkabpils–Rēzekne–Ludza–Krievijas robeža (Terehova) (A12) posmā no krustojuma ar autoceļu Rēzekne–Gulbene (P36) pie Greivuļiem līdz Greiškāniem (96,6.–106,0.km) un uz autoceļa Krievijas robeža (Grebņeva)–Rēzekne–Daugavpils–Lietuvas robeža (Medumi) (A13) posmā no krustojuma ar A12 līdz Rēzeknes robežai (46,910.–47,725.km). Jau šonedēļ tur ir sagaidāmi divi pagaidu luksoforu posmi un ātruma ierobežojums 70 un 50 km/h.
Pārbūve paredz šķembu slāņa nomaiņu vai pastiprināšanu ar šķembām, kas saistītas ar cementu, un to pārklās ar trīs asfalta kārtām. Atjaunos abus dzelzceļa pārvadus un pārbūvēs tiltu pār Rēzeknes upi uz Jēkabpils–Ludzas (A12) ceļa, remontēs caurtekas. Abu šoseju krustojumā pārbūvēs arī rotācijas apli un tā apgaismojumu.
Būvdarbus veic AS A.C.B. par līgumcenu 9,3 miljoni eiro (ar PVN).
Trešdien, 5.augustā, sāksies ceļa seguma pārbūve uz Daugavpils šosejas (A6) posmā no krustojuma ar autoceļu Pļaviņas (Gostiņi)–Madona–Gulbene (P37) līdz tiltam pār Aivieksti. Šonedēļ remontposmā noteikts ātruma ierobežojums 70 un 50 km/h.
Būvdarbi ietver šķembu slāņa daļēju nomaiņu un daļēju reciklēšanu, ko nosegs trīs kārtas asfalta. Dzelzceļa pārvada konstrukciju nojauks līdz sijām, lai tad būvētu no jauna. Pārbūvēs rotācijas apli krustojumā ar Daugavas ielu (pievedceļu Pļaviņām V959) un šosejas krustojumu ar Lielo ielu.
Būvdarbus veiks SIA Via par līgumcenu trīs miljoni eiro (ar PVN).
Abu šo pārbūvju izmaksas tiks segtas no valsts budžeta, un abās darbus plāno pabeigt 2021.gadā.